مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بدون اشاره به میزان خسارت گفت: خسارت‌های مالی وارده به مشاغل، کسب و کارها، فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی و هنری در این استان بر اثر تعطیلی ناشی از شیوع بیماری کرونا برآورد شد.

تعطيلي مشاغل فرهنگي كهگيلويه

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا،  محمدعلی پیرسبزی گفت: میزان خسارت‌های مالی وارده به طور مکتوب به استانداری کهگیلویه و بویراحمد و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام شده است.

وی افزود: برخی از مشاغل، کسب و کارها، فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی و هنری آسیب دیده در کهگیلویه و بویراحمد بر اثر شیوع بیماری کرونا شامل چاپخانه‌ها، آموزشگاه‌های آزاد هنری و سالن‌های سینما، تئاتر و موسیقی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: امید است که با پیگیری‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در هیأت دولت بخشی از این خسارت‌های مالی وارده جبران و پرداخت شود.

پیرسبزی عنوان کرد: بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا و به منظور جلوگیری از انتشار هر چه بیشتر آن مشاغل، کسب و کارها، فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی و هنری در کشور و کهگیلویه و بویراحمد از اوایل اسفندماه ۹۸ تعطیل شدند.

کد خبر 501529

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha